זה כמו לינקין פארק.. הרבה מגדירים אותה וגם אני מגדיר אותם כניו מטאל, למרות שמטאל הם לא, אבל המוסיקה כמכלול מאוד מושפעת מהמטאל.. אותו דבר מיוז ושאר הלהקות המדוברות.. לדעתי .. אז ניו פרוג יכולה להיות הגדרה נכונה לסגנון הלהקות האלה ..
תאמת שגם אני בהתחלה לא התחברתי למיוז...
וכמו שכתבתי כמה פעמים באשכול
זה להקה מוכשרת ויחודית, ויחסית עושים הרבה רעש לגודל שלה
מבחינת הרכב.. הסולן בהתחלה חשבתי שהוא ממש צועק
עד שהבנתי שהוא יודע ממש לשחק עם הקול שלו במיוחד שיניו טונים
ומגיע לגבוהים שממש קשה לבצע... תאלבום האחרון החדש לא יצא
שמעתי את דה רזיסטנס.. לדעתי מדובר באלבום משובח ששומר על סטטוס קוו של מצוינות מיוזית, ולהקה שלא מכירה את המושג "אכזבה".. שונה מקודמיו, ומיוחד לטעמי.. מבחינת סגנוון, אפשר לשמוע כאן הרבה דברים.. אלקטרו,קצת פסיי, פרוג פה ושם, בריט רוק וכו'.. אני אוהב את הסלט הזה.. הוינגרט מגיע בסוף בצורת היצירה הנחמדת שבסוף ..
אגב קניתי שני כרטיסים להופעה שלהם בוומבלי בספטמבר 2010 (סגירת מעגל 3 שנים וקצת אחרי ההופעה שצולמה ל-DVD שבמקרה נכחתי בה).
לא יכול להיות.....
"אהוב את המלאכה ושנא את הרבנות וכל תורה שאין עמה מלאכה סופה בטילה וגוררת עון וסוף אדם זה שיהא מלסטם את הבריות"- הרמב"ם
Rise up and take the power back!!!
חבוב, מי שרוצה ללמוד מה זה ביזנס של כרטיסי הצגות/הופעות/כדורגל, צריך להגיע לאנגליה. יש פה אנשים שזאת העבודה שלהם, חלקם עושים את זה בשיטה הישנה של לעמוד מחוץ לאולמות ולמכור, וחלק עושים את זה באמצעות איביי ואתרי אינטרנט מסודרים בתור עסק לכל דבר. אני אישית אף פעם לא קונה מעל למחיר הנקוב של הכרטיס אבל יש מספיק אנשים פה שמוכנים לשלם סכומים מדהימים העיקר להיות בהופעה או במשחק כדורגל.
בטיקטמסטר למשל אתה לא יכול לקנות להופעות מסוימות יותר מ-4 או 6 כרטיסים (תלוי בהופעה) כי הם יודעים שאנשים קונים כדי למכור. אם היה לי קצת כסף בצד אולי הייתי עושה מזה ביזנס בעצמי. העניין הוא שלמרבית ההופעות צריך לקנות כרטיסים כמה חודשים מראש (כמו מיוז, כמו רוד סטיוארט שמתחילה מכירה חצי שנה מראש), ופה 100 פאונד, שם 100 פאונד, בסוף זה מצטבר.
גם באנגליה זה לא חוקי. אין מה לעשות נגד זה, יש תיירים שמוכנים לשלם סכומים מופקעים על כדורגל, מעריצים שמוכנים לשלם כל סכום לראות את הלהקה האהובה עליהם, וכל עוד המשחקים/הופעות הם SOLD OUT אז אין לאף אחד אינטרס לעשות יותר מדי למנוע מכירת כרטיסים במחיר מעל הנקוב. זה תעשייה שמגלגלת מיליונים.
נראה שיש למיוז מעריצים לא פחות אדוקים מאשר לדרים ת'יאטר; גם הם טסים באופן קבוע להופעות הלהקה בחו"ל, שומרים על קשר אישי עם חברי הלהקה ועושים הכל כדי להביא אותם.
אני מאוד מקווה שהם יצליחו עם העצומה שלהם ושנראה את מיוז בארץ.
אני נמצא לאחרונה בקשר עם לירון שקל העומדת בראש החברים הישראלים ועוזר לה מהצד הטכני איפה שהיא מעוניינת בעזרה.
אני מאמין שבקרוב יעלו לרשת מספר דברים שיעזרו לחזק את המועדון הישראלי של מיוז.