טוב,
אחרי חרישה די מסיבית על האלבום מדליפתו אני חושב ששמעתי מספיק כדי שתהיה לי לפחות חוו"ד ראשונית.
כללי
קודם כל זה די ברור מקריאת הפוסטים עד כה שהעולם מתחלק למצדדי האלבום לבין אלו שלא אוהבים אותו בין אם מטעמי התאמצות יתר (חלקם) ובין אם מטעמי מחזור (אחרים).
אני בוודאות שייך למצדדים! ובגדול!
אני חושב שניתנה כאן תשובה מוחצת, חד משמעית וברורה לכל תהיה או חצי שאלה שהסתובבה אי שם. DT כאן חיה ובועטת!!! עם נוכחות חזקה, אמיתית, יצירתית וכובשת.
אני לא יודע אם זה SFAM או AWAKE או 6DOIT החדש ואני גם חושב שההשוואות הללו, מתבקשות ככל שתהיינה, הן לא ממש הגיוניות. מה שאני כן יודע זה שבאלבום הזה, DT כמו DT מספקת לך חוויה מוזיקלית נדירה ושרוב הסיכויים שתגמור את ההאזנה לאלבום עם אוזניים מצפצפות (אולי) אבל עם חיוך גדול גדול מלווה בהשתאות (וודאי).
מה שעוד אני יכול לאמר באופן כללי זה שלי לפחות נראה ש- JR לקח חלק משמעותי ביותר, יותר מהרגיל אם לא על גבול ההשתלטות, על הכתיבה. זה לא רק בגלל הנטיה חזרה ליותר פרוג ופחות מטאל אלא גם בגלל הסגנון הלכאורה מבולבל (למרות שלדעתי כמו תורת הכיאוס גם כאן יש הרבה הגיון בשגעון), משוגע ומאוד קפריזי וקופצני שחלק (לדעתי בטעות) מסוגים כהתאמצות יתר להתחכם.
מה שעוד אפשר לאמר באופן כללי זה שעוד לא החלטתי אם אני סגור ב- 100% על הנגינה של MM באלבום הזה. כלומר את מה שהוא מנגן הוא עושה בוירטואזיות מדהימה אין ספק אבל הצליל של דרים כלל עד עכשיו תופים מאוד מאוד אגרסיביים, חזקים ומשתלטים שעד עכשיו חשבתי שזה קצת מפריע אבל עכשיו אולי זה קצת חסר?
להגנתו (לא שצריך) יאמר שהוא לא הלחין את החלקים עכשיו אלא רק עבד עם משהו מוכן + שהוא ה- new guy אז אולי עוד לא מרגיש נוח לכופף ידיים ולהלחם על החלקים שלו.
הביקורת הלא כ"כ חיובית הנוספת שיש לי היא שאני מסכים עם עידן שחסרה קצת מלודיה בשירים. לא יודע לשים על זה בדיוק את האצבע אבל נאמר קטעים כמו הפזמון של BAI בחלק מהשירים, מין מלודיה כזו היו יכולים להחליף כמה משינויי המקצבים, הפניות והסיבובים בחלק מהשירים וזה היה מוסיף. אבל בעיני זה באמת בקטנה.
אה דבר אחרון – המון פסנתר נקי יש. המון. גם לבד וגם בלווי כשהוא כמעט מתחבא אבל בעצם עושה את כל הקול של הקטע. רק בשביל זה האלבום הזה שווה המון המון!
השירים
OTBOA – שיר מצוין שיש לי אליו פינה חמה מאוד בלב לאור היותו הראשון. אוהב במיוחד את הפתיחה המקהלתית משהו של JR ואת הפסנתר הנקי שמשולב הרבה בשיר - פשוט מת על זה.
BMUBMD – השיר הפחות מועדף עלי באלבום. לא יודע אם זה השיר המסחרי או השיר לקליפ כמו שאמרו כאן כי אני לא רואה את גלגלצ משמיעים את זה

אבל הוא כן מעט (!) פשטני בעיני. שיר טוב וזהו.
LNF – בעיני שיר מעולה!! לא מסכים עם הציונים שניתנו לו ולדעתי הוא נותן פייט (אם כי זה לא ממש כוחות) על השיר הטוב באלבום. אוהב במיוחד בפזמונים את עליות חצאי הטון בשירה של לאברי, את השבירות הפרוגיות שמחלקות את הפזמון לחלקים ואת זה שבפזמון האחרון אין שבירות והוא ממשיך ב- FLOW מהמם עד הסוף עם טוויסט תוספת שאין בפזמונים האחרים.
תאמרו - זו תבנית מוזיקלית רגילה שיש בהרבה שירים. אני אומר – גם אם זה נכון – DT עושים את זה בדרכם היחודית וזה נשמע רענן, מהמם ומאוד מאוד יפה.
TITL – בלדה כמו שבלדה צריכה להיות. אין לי יותר מה לאמר.
BITS – ההתחלה לא עושה לי את זה. שאר השיר כן ומאוד. גם מתמודד על ראשות האלבום. יש תחושה כבדה בשיר ואז פתאום אתה יוצא להורה משולבת בצ'רקסיה כפולה. כבר כתבתי שהקטעים הישראליים עושים לי את זה in a big f*&(*&ing way?
Outcry – ברוכים הבאים לרכבת ההרים המטורפת של JR. אנא הדקו חגורות אתם בדרך למסע היסטרי מלא עליות ומורדות, שינויי מקצבים, ושאר ירקות ממוחו הקודח של הגאון הקרח שלדעתי בעת הכתיבה גם היה "קצת" high עד הירח

. אני חושב שכל מי שמחווה דעה על השיר הזה אחרי פחות מ- 20 שמיעות עושה טעות לכן אחדול כאן.
FFH – לא מבין למה משייכים אותו ל- BAI כאשר לי די ברור (בעיקר מהסיומת המטפטפת) ש- BAI הולך עם השיר האחרון. אבל תנו לי פסנתר של JR וקולו המכשף של JLB וקניתם אותי.
BAI - גבירותי ורבותי. יש לנו מנצח (בנקודות לא נוקאאוט). היצירה (זה לא שיר זה סליחה) הכי טובה באלבום. האמת אין לי הרבה מה להוסיף לכל מה שכתבו האחרים כאן. פשוט יצירת מופת שיכולה להסתובב עם הגדולות של DT בלי להתבייש ואולי אפילו להראות להם איזה דבר או שניים.
BTS – בדיוק הדיז'סטיף שהאלבום צריך וגם סיום מעולה לאורגזמה המוזיקלית שהיא BAI. גורם לך לרצות לעשות רק דבר אחד. סיגריה (לא מעשן אבל הקונוטציה ברורה כן?). מנוחה קצרה.
ויאללה עוד סיבוב!!