לגבי לאברי, בוא נאמר שאם דיקינסון היה מסכים להצטרף לדרים, היה נוצר הליהוק המושלם ללהקה. לאברי מתאים מאוד, אם כי בשנים האחרונות, אני נוטה להתעצבן בכמה קטעיים צווחניים במיוחד שלו.
אני חולק עליך בקטע של דיקנסון, כי לטעמי דיקנסון על אף קולו הוא זמר חדגוני, בעוד לברי יותר מגוון ממנו.
ג'ורדן מתאים מאוד לדרים, אני חושב שהוא צריך הרבה יותר לחקור את המקורות הקלאסיים והפסנתרניים שלו בשירים של דרים, ולהיסחף פחות אחרי פטרוצ'י, אבל אני לא יכול לחשוב על מישהו שמתאים יותר לדרים ממנו, גם בהלחנה, גם בווירטואוזיות וגם בזה שאין לו פחד לנסות דברים חדשים כל פעם.
אני חושב שג'ורדן מנסה להכניס כמה שהוא יכול את הקטע הקלאסי והפסנתרי, הוא עשה זאת לא מעט בכל אחד מאלבומי הלהקה וכמובן שגם לי אין התנגדות שיכניס זאת עוד יותר. אלמלא ההשפעות הפרוגרסיביות של ג'ורדן, דרים ת'יאטר הייתה הרבה יותר מטאל מאשר פרוג היום, טוב שהוא מאזן את השאיפות המטאליסטיות (בעיקר של פורטנוי אבל גם של פטרוצ'י). לגבי שיתוף הפעולה עם פטרוצ'י, אני חושב שהם מבינים אחד את השני בצורה כל כך טובה ויש ביניהם תיאום מושלם. לגבי החלק האחרון אני מסכים איתך ובמיוחד חשוב להדגיש את הקטע שהוא מנסה דברים חדשים ,מביא השפעות חדשות, כלים חדשים, סאונדים חדשים, אבל מה? תמיד יהיו את הליצנים שיגידו שדרים ת'יאטר לא מחדשת...
