אהלן
אז כיודע הייתי תקופה ארוכה בדרום אפריקה. עקב כך מכרתי הרבה מהציוד היקר והטוב שלי (גם לחלקכם פה
).
אז אני משקם אותו ובימים הקרובים מסיים לבנות, להרכיב, להלחים, לפרק, את הציוד החדש של שנת 2009.
החלטתי לשתף אותכם בתהליך היצירה.
המטרה שלי היא שיהיו מספר סטים לאירועים שונים:
הסט הראשון, להקלטות דיירקט בבית.
כרגע כך אני מקליט את אלבום הסולו שלי אשר רוקם עור וגידים בימים אלו. הוא כולל רק פרה אמפ של מארשל JMP-1 אשר מחובר לכרטיס הקול. תתפלאו, אבל עקב יציאת הספיקר אמולטור אני מקבל סאונד מארשלי מטורף! ממש כאילו הקליטו עם מיק מול בוקסה.
עד עכשיו הייתי ממש נגד הקלטות דיירקט, אך המארשל הפליא אותי ואת הטכנאי שאני עובד איתו....
הוספתי לו גם מולטי אפקט ישן של לקסיקון מדגם אלכס.
הסט השני, לבית וגם להקלטות מיקרופון.
הוא כולל מגבר רולנד ג'אז קורוס. מספר אפקטים בודדים: קרייביי של דנלופ, PROCO RAT, BOSS DS1,BOSS BD2,IBANEZ TS808 (כולם בעלי מוד של מונטה אלמון). בנוסף לאפקט לופ מחוברים DIGITECH DELAY,MXR PHASE 90. למגבר יש גם קורוס וריוורב פנימיים אשר נשלטים עם פוטסוויץ' כפול. לשמירה על כיוון, שמתי סוויץ' A/B אשר מחובר לפדאל טיונר של בוס, ובלחיצה אני יכול להשיג גם מצב של MUTE. לשעשועים יש את הלופר המגניב של דיגיטק.
הסט השלישי, להופעות (הסט שהשתמשתי בהופעות של קאברבלנד - פרט לבוקסה).
כ פרה-אמפ אני משתמש במסה/בוגי סטודיו פרה, כמולטי אפקט רוקטרון קמליון וכפוואר-אמפ מארשל 8008. בוקסה מארשל 2X12 עם סליישן V30. כפדאל מידי קונטרולר... בהתחלה רציתי את זה של ברינגהר כי הוא זול.... אני אישית שונא את החברה הזו... אך אמרתי שזה רק מידי והוא לא משפיע על הסאונד... באתי לחנות שמח טוב לבב... ו... מה זה החארטה הזה? בבעיטה אני יכול שובר אותו... בנוי בצורה זולה ביותר, מיד התקשרתי ליבואני המוצר המקביל של רולנד, עולה אומנם פי 2 אבל בנוי כמו טנק, מסיבי ונראה מקצועי ביותר. 2 פדאלי אקספריישן שולטים בעיקר על הווא והווליום (מתוכנת במידי) ולפעמים שולטים בפיץ' לקבלת אפקט וואמי.
אז כאמור בימים הקרובים אני מסיים להרכיב הכל ומתחיל לעבוד על המפלצת.... הסט הרביעי.... שהוא יהיה משהו מטורף באמת
תמונות בקרוב!