כמו כולם גם אני התחברתי אליו הכי מהר מכל השירים בשמיעה הראשונה
שיר יפה, קליט, קל להזדהות עם הליריקה..
אני אוהבת(:
I Pack life in a suit case
I'm a lost case
You're just my illusion
Made of my wet dreams
It's all a confusion
A Diffusion
Why do I have to beg for your heart?
SS יקר ביותר לליבי - האהוב עלי ישר אחרי 2 שירי about to crash
ג'יימס מפליא לשיר את המילים הכואבות, רודס על הקלידים נותן תחושה קלילה
אך זהו שיר שהוא הרבה מעבר לנשמע..מושלם ואף מעבר לכך בהופעה של Score.
When will he break out
Of his solitary shell...
I sometimes wonder what happens to us
When we fade like a flame
In the night
Answer the question
Then wait for the answer
You're here and will be
For all of time
שימו לב כמה רבדים יש בשיר הזה מבחינת נגינה.
אני קורא לשיר הזה מעין הצד הילדותי והתינוקי אצל דרים, שימו לב שהכל פה מורכב מהדברים הכי פשוטים. ישנה מנגינה של כאילו משהו צעיר כזה ורענן, החל מהפסנתר של רודס עד לגיטרה הנקיה של פטרוצ'י, והתיפוף של פורטנוי (במיוחד עד לפזמון הראשון). במיוחד שכאשר השיר מדבר על ילד צעיר שסובל מבעיה. ולאט לאט השיר הזה נבנה, משתנה עם התיפוף של פורטנוי והפרשנות השונה שפטרוצ'י נותן בגשר השני לקראת הפזמון. ואז קצת מגע דרימי מוכר בפזמון השני - ואינסטרומנטל שובר לסתות.
מעין גדילה ככה מבנאדם צעיר לגבר. לא ככה?
נ.ב. אני פשוט מת על האינסטרומנטל פה. ב-SCORE התזמורת לוקחת פה וואחד תפקיד ושוב מעלה את השיר הזה (ואת כל היצירה) לשיאים חדשים של עונג. הסולו האקוסטי של פטרוצ'י פשוט נהדר וגם בו יש מין כזה פן ילדותי כזה שקשה לי להסביר. רודס סוף סוף מראה קלאסיות נקיה ללא כל השמונצעס שהוא נוהג להכניס באפקטים שלו, וזה תענוג לשמו בכל היצירה הקלאסית הזו.
בהחלט שזירה יפה בין מוזיקה ותוכן לירי, בן. לא חשבתי על זה ככה באמת - שהמוזיקה מתארת תקופה בחייו של מושא הליריקה ומשתנה בהתאם עם התקדמות השיר.
זה דווקא דבר דיי מגניב לעשות.
ונקודה נוספת שהעלת - הנגינה ה"נקייה" יותר של רודס, בלי אפקטים [מיותרים או לא]. ממש יפה ובמקום.
צריך עוד שירים כאלו.
אחד השירים היפים ביותר של דרים ת'יאטר. יש לו לחן גאוני ונוגע, והתפקידים של פטרוצי ורודס פשוט מדהימים. אהבתי מאוד את האקוסטיקה והסאונד הנקי של שניהם.
מבחינה לירית השיר מעולה. מרגש ובנוי היטב. כיף לשמוע איך כל בית ופזמון עולים שלב יחד עם החמרת הבעיה של נושא השיר.
כנראה שזה השיר היחיד שאני אשמע בודד ולא רק כחלק מהאלבום.
שיר שבקלות יכול לגרום לי לדמעות בעיניים. במיוחד בפזמונים.
כאוהב רוק פרוגרסיבי אני מוצא את השיר הזה מושלם. מרגש, יפה, נקי, עשוי היטב, ופרוגרסיבי לגמרי. והכי חשוב: נקי ממטאל.
Entia non sunt multiplicanda praeter neccessitatem
B-Boy כתב:שימו לב כמה רבדים יש בשיר הזה מבחינת נגינה.
אני קורא לשיר הזה מעין הצד הילדותי והתינוקי אצל דרים, שימו לב שהכל פה מורכב מהדברים הכי פשוטים. ישנה מנגינה של כאילו משהו צעיר כזה ורענן, החל מהפסנתר של רודס עד לגיטרה הנקיה של פטרוצ'י, והתיפוף של פורטנוי (במיוחד עד לפזמון הראשון). במיוחד שכאשר השיר מדבר על ילד צעיר שסובל מבעיה. ולאט לאט השיר הזה נבנה, משתנה עם התיפוף של פורטנוי והפרשנות השונה שפטרוצ'י נותן בגשר השני לקראת הפזמון. ואז קצת מגע דרימי מוכר בפזמון השני - ואינסטרומנטל שובר לסתות.
מעין גדילה ככה מבנאדם צעיר לגבר. לא ככה?
נ.ב. אני פשוט מת על האינסטרומנטל פה. ב-SCORE התזמורת לוקחת פה וואחד תפקיד ושוב מעלה את השיר הזה (ואת כל היצירה) לשיאים חדשים של עונג. הסולו האקוסטי של פטרוצ'י פשוט נהדר וגם בו יש מין כזה פן ילדותי כזה שקשה לי להסביר. רודס סוף סוף מראה קלאסיות נקיה ללא כל השמונצעס שהוא נוהג להכניס באפקטים שלו, וזה תענוג לשמו בכל היצירה הקלאסית הזו.
מעולם לא חשבתי על זה ככה, וזה באמת נכון...
לא יודעת למה, אבל מאוד הלהיב אותי שהם תיארו בצורה כ"כ יפה את האוטיזם...
נאמר פה גם "נקי ממטאל" - וזו גם הסיבה לכך שאני מאזינה לשיר הזה כשמתחשק לי לשמוע משהו קליל יותר ופשוט יותר, אך יפה ומורכב ושאינו נופל משירים אחרים (או לחילופין כשאני מאזינה לכל האלבום ברצף).
עשיתם לי חשק להאזין לו
I've been trying to justify you
In the end I will just defy you...